Hei rakkaat!

joo tiiän oon ollu laiska tän blogin kaa nyt ku koulu alko, mut kyl mä silti aion viel postailla tänne aina ku jaksan/kerkiän/on jotain asiaa :))

noh, mitäs tässä on tapahtunu, sain uuden puhelimen, kun äiti vahingossa laittoi mun puhelimen pesukoneeseen :D nyt mulla on Nokia C7 guuglatkaa vaikka tai jotain, jos haluutte nähä millanen se on.. en jaksa nyt ruveta säätämäään ton kuva jutun kanssa. noh sen kanssa on sitten ollu vähän kaikenlaista säätöä.. siis sen puhelimen, ei kuvien ;D niinettä nyt se on jo vaihdettu uuteen, eikä mulla oo ollu ku viikon sellanen puheli :D

no siis aluks mentiin ostamaan se, ni päätettiin, että otetaan siihen sellanen dataliittymä, eli siis että pääsee nettiin, mulla sitten oli kaikenlaisia estoja siinä, etten vaan vahingossakaan tekis mitään, joka maksaa älyttömästi. sitte mentiin elisa shopittiin laittamaan sitää, mut se myyjä sit oli niin tyhmä, et se otti jonku datarooming (ei mitään hajua mikä se on :D) pois käytöstä, mut ei kuitenkaa nii että oisin päässy  nettiin (y) sit mentiin toiseen elisa shopittiin, koska isä ei uskonu sen naisen taitoihin, ja siel ne korjas asian. sit huomattiin, et mun puhelimessa ei toiminu yhteisöt sovellus. elisa shopitissa käskettiin lataamaan se uudestaan OVI kaupasta. no, sekään ei toiminu, jostain syystä OVI kauppa ei antanu mun ladata sitä, ja niinpä mentiin taas elisa shopittiin, jossa huomattiin, että se oli sittenki antanu mun ladata sen, se vaan oli jotenki kummallisesti. Ne kuitenkin suositteli, et ottaisin uuden puhelimen, koska siinä SAATTAA olla muutakin vikaa. näin mulla oli ollut puhelin 3 päivää ja se jo jouduttiin vaihtamaan uuteen... ja nyt tossa uudessa on jotain häikkää karttojen kanssa, mut sen kuulemma saa helposti korjattua :) loppu hyvin kaikki hyvin, mut kyl siinä vähän kesti.

ostin Bijou Birgitestä iiihanan nahkasen ruusu sormuksen <3

no nyt pitää mennä, jatkan toiste, keep in touch

<33

xoxo

Elinor