Elisiis, meen huomen Särkänniemeen, junalla. mun pikkusiskon kanssa. ja mun mummon. ihanaa. ne ei ees tuu mihinkään laitteisiin, ja joudun menee mun pikkusiskon kanssa niihin vauva laitteisiin :( ei oo kivaa. alun perin mun piti ottaa joku kaveri mukaan, mut tietysti kukaan ei pääse :/ toinen menee lintsille ja toisellekaan ei käy ;( eip voi mtn. mut tää ei oikeesti oo reiluu, kosk, me oltii sovitu, et mennää jonain sellasena päivänä, joka käy mun kavereille, et tosi reiluu mua kohtaan, joudun menee yksin niihin laitteisiin, tai olla menemättä ollenkaan... onks siinä hirveesti eroo ? ei. 

mut täs on ollu pari välipäivää, ku en oo kirjottanu, nii oon ollu edes sillon kavereiden kaa, toisel on koiranpentu, ja se on NIIN s ö p ö ♥ ♥ en kestä. ei me mitää ihmeellist olla tehty, puhuttu ja kyylätty hyvännäkösii jätki ;D ihan normii elämää edes jotai valoa mun synkkään elämäään, vaikka nyt se taas synkistyy, ku kukaa ei ppääse sinne särkkään ;( no en jaksa valittaa, sitä vasta onkin mukava kuunnella, toisaalta, kuunteleeko tätä kukaan ? ei voi tietää. kukaan ei ainakaan siitä ilmoita... ei voi mitään. mä en oo mielenkiintoinen, enkä kaunis, enkä oikein mitään muutakaan. ei se mitään. ei se mua häiritse. mua häiritsee se särkänniemi..

♥ Elinor