moi, toi soi mun pääs ni siks se on otsikkona ;DD joo eli oon ollu koulussa nyt viikon. ei se nyt mitenkää ihmeellistä oo, mut oisin kyl silti ollu mielummin kesälomalla... :D olin pe-la yön mun kaverin synttäreillä, oli kivaa :))

// 22.8.2011 8.37

nukuttiin teltassa niiden pihalla XD tai oikeestaan ei ees nukuttu, mut u got the point. ja sit katottiin The Invention of Lying, oli hyvä ;) annoin lahjaks ekan kirjajn sellasesa sarjasta jonka oon itekki lukenu, sen nimi oli Hehkua (Anna Godbersen) ja sit se sai myös toisen osan siihen...

meil oli tuparit, ja äiti ja isä ei halunnu et me ollaan siellä, ni oltiin sitten mummolla yötä... olihan sielki ihan kivaa, mut oisin halunnu olla kotona. ainii ja sit käytiin Heurekassa se dinosaurus näyttely on aika huono...

ja joo, toi jäi vähän kesken, ku aloin kirjottaa mummolla mut sit piti lähtee johonki ;D ei mul muuta, hauskaa koulupäivää (y) :DD

Elinor