Mä R-A-K-A-S-T-A-N kesäää ! ! ! On niin ihanaa ku on lämmin ja voi vaan lähtee ulos eikä tarttee pistää ku kengät jalkaan jos sitäkään, jos asuu / on jossain, missä ihmiset ei heittele lasinsiruja tms maahan, tai miksei sillonki vois lähtee, se vaan voi koitua kohtalokkaaksi... älkää kysykö tost sanavalinnasta, mä tykkään repii tollasii juttui jostain paikasta nimeltä jemma (?) No enpä sitten jaksanut edes huomiseen odottaa, vaan tulin tänne taas kun en mitään tekemistä keksinyt. Olin äsken tai no, tunti sitten ulkona, ja otin vähän kuvia :) Lähinnä sen takia, että koulussa pitää kesän aikana tehdä kasvio, ja mulla on siinä vasta 8 kasvia, kun tänään keräsin huimat kolme.. en oo hirveesti jaksanu panostaa tähänkään.... Mut ajattelin tässä niitä kuvia lisätä, enjoy or not:

 

mulla on kauniit jalat....

 

aaahh rakastan noit lasei ♥ Rodoksel myytii noit jokapaikas.... siis feikkei, niinku noiki on

 

 

 

niinettä siinä niitä kuvia, aika taiteellisia ja silleen... vähän muokkailin sitä kuvaa jossa on mun jalat....
ja noi kaikki on (c) minä, miten saa tehtyy sellasen oikeen copyright merkin? ois muuten kiva, et kertoisitte, jos luette tätä, ni tietäisin, et kirjotanko vaan omaksi huvikseni, vai onko mulla lukijoita :) Muttaaaaa en kai keksi enää mitään kirjotettavaa, että ois tekosyy roikkua täällä sen enempäää... taidan tästä sitten lähteä lukemaan Jane Austenin Järkeä ja Tunteita. 

♥ Elinor