Helloou my ladies! (and others maybe :D) joo tiiän oon erittäin laiska mut no can do

olin viikonloppuna partiotaitokisassa Tähti-Punkussa ;) oli trés kivaa. yörastilla oltiin kuudensia ja edellä oleviin oli vaan 0.5 pistettä ! ja se oli kuitenkin meidän eka kisa!  ohmygosh I can't believe this!  siis oikeesti vähän sillee yllätyttii, ku meiän sarjassa, joka siis tässä sivumennen sanoen oli helpoin = valkoinen oli kuitenkin 17 vartiota. koleeta. joo moi emmäoikeesti noin sano, on täs vaa vaihteex menny sillee tiiättekö hiukan lujaa etc.

 

mais oui. mul ei ooo sillee hirveesti ideoit, et mistä kirjoittaisin, joten rakkaat lukijani, haluatte varmasti kertoa minulle, mistä kenties haluaisitte lukea? vai onko mielestäne samaan tyyliin jatkaminen sopivaa?

nyt kun tuli tässä mieleen, niin ollaan luokan kanssa yritetty keksiä, että mihin mentäisiin leirikouluun ja kuinka pitkäksi aikaa & miten kerätä rahaa? toi raha kysymys on ehkä tärkein, muttta kertokaas, että mikä näistä olisi parhain:

-Metsäkartano (http://www.metsakartano.com/)
-Ruotsin laivalle, vaan se päivä Tukholmassa
-Telttailemaan
-Vuokrataan joku mökki viikoks ja keksitään itse ohjelmaa?

henkilökohtaisesti oon sitä mieltä, että ton laivan voi ignorata, koska leirikouluun mennään siks että saatais paremi luokka henki etc ja laivalla nyt oltais vaan niissä omissa hyttiporukoissa eikä siellä edes ole kunnolla mmitään tekemistä. ja lisäks jos ollaan vaan päivä tukolmassa ni ei ees ehi tehdä mitään. metsäkartano ei kelpaa muille, koska se on liian kallis, ja luokka on liian laiska keräämään rahaa. keksikää pliis joku helppo tapa kerätä rahaa! :) monet ei haluu mennä telttailemaan, siihen on monia sytä, esim. ötököitä, tylsää, epähygienistä -.- must noi on kyllä aika huonoja syitä, mut jos ne ei haluu, ni emmä rupee niitä metsään pakottamaan ;) toi mökki-idea on toiminu aika hyvin, mut ihmiset on epäluuloisia. kerokaas nyt teidän mielipiteet :)) ainiin ja sit tossa risteilyssä on vielä se huono puoli että kun pitäis ottaa niin monta aikuista mukaan. onneks pystyn ite vaikuttamaan aika paljon siihen, että mihin mennään, koska porukat laskee et mä ainaki voin ottaa jommankumman vanhemmista mukaan, samoin ku pari mun kaverii, et lopussa se on että mihin me halutaan mennä muahahahhahahah >:D

sit vielä, päivän viimonen asia. tästä en oo vielä puhunu, enkä oo vieläkään varma, että kannattaako, ku pelkään kokoajan et joku jonka tunnen lukee tätä mut nyt pakko kertoa jollekkin. elisiis. yksi ihminen tykkäs musta viime vuonna siis ihan niinku oikseesti, et kaikki ties sen ja se näkyi HYVIN selvästi. se ei vaan koskaan sanonu sitä mulle, ni en koskaan saanu tilaisuutta kertoa, et mäki tykkään siitä.... :( oon liian tällänen, mä en vaa jotenki luottanu siihen et se tykkäs musta, vaik nyt huomaanki et kylse. nii kesällomalla vasta sitten tajusin et kuinka paljon tykkäsin siit, mut nyt oon jo ihan varma, et se ei enää tykkää must, vaa yhestä toisesta, joka sivumennen sanoen on mun mielestä aina ollu lluokan ärsyttävimpiä.. mut siitä ei voi saada varmuutta ja se kismittää(?) mua ihan sikana. nyt kyllä joku kertoo että MITÄ IHMETTÄ mä sen kanssa teen, ku aina ku päätän et mun täytyy unohtaa se ni alan unelmoimaan... ja pahinta on se, etten ois luultavasti edes alkanu tykkäämään siitä, jos se ei ois alottanu! ärrh...

muttamutta ei mulla muuta, tää oliki ihan kohtuullisen pitkä päivitys... sietääki olla, ku oon pitäny niin pitkiä taukoja... ootteko muuten huomannu, että ku ihmiset käyttää sitä peukkua (Y) ni se näyttää ihan pebalta. siis en tarkota mitenkään et oisin erityisen 2mielinen henkilö tainojaa muttakunsiis yks mun kaveri näytti ton ni en voi unohtaa sitä :DDDD repeen sille vaa kokoajan! ja  tunnen syvää myötähäpeää ku nään et joku käyttää sitä. oon siis varmaa itekki käyttäny sitä, kuten huomannette ku kattelette tota blogia, mut silti! naurettavaa että tällänen kypsä ihminen kuten minä (joo tiiän asiasta voi olla monta mieltä) nauraa tollaselle! kuinka noloa1 varsinki se et ihmiset käyttää sitä. okeijoo mun piti jo lopettaa

xoxo
Elinorrr