joo! tiiän oon kauhee ku oon niin laiska! voisin kyl ehk  puolustatutuu sillä että koulussa on ollut kiireellistä, mutta ei se muhun päde, ku en jaksa tehä mitään. Silti jostain kumman syystä saaan  tosi hyvii numeroita... mut enhän mä oikeestaan oo hikke, ku en ees ikin jaksa lukee kokeisiin ja sillee? vai? mielipiteitä kiitos :) Tällä viikolla ei onneks oo muita kokeia, ku enkun verbikoe <3 jes! en kyl tajuu, et miks niit opetellaan joka vuosi uudestaan, siis joo tiiän kertaus on opintojen äiti mut tää on jo neljäs vuosi ku on nää koket... vois keksii jotain omaperäisempää

nyt ku tässä koulusta ni kysympä samantien, et osallistuko joku luetko sinä? kilpailuun? sitä vaan että yhen mun parhaista kavereista lähettämä arvio siitä novellista oli Hesarissa! paras oli kuitenki, et sen mielestä siin ei ollu mitää ihmeellistä, mut sit koko koulu vaa onnitteli sitä, jos se tuli vastaan käytävällä. ja nyt kaikki on varmoi, et meiän luokka saattaa voittaa jtn koska se oli jonku Hesarin toimittajan mielestä ollu paras niist, mut Hesarin toimittajathan on lukenu varmaa vaa Pääkaupunkiseutulaisten juttuja?

no hmmmmm... kai mä voisin jotain itestänikin kirjottaa? olin lauantaina häissä, oli kivaa, mut mä en siis tosiaankaan oo mikään gourmet-ruoan ystävä! Ne ruoat oli oikeesti jotain niin kamalaa! Ohrarisottoo, se oli vähänniinku puuroo, sit karitsaa hyihyihyi, tofua, ei sekään mikään mun lempiruuista, ja kaikkee muuta sellasta! HYIHYIHYI ja lisäks kaikki muut TYKKÄS niistä! mä pidin niitä ihan hulluina... eilen olin sitten koko pitkän päivän yhdestätoista puoli yhdeksään Partioasemalla Helsingissä tekemässä lippunkunnan lehteä, eikä edes saatu sitä valmiiks! siis kaikki jutut oli kyllä valmiina, että ne vaan piti taittaa. kukaan meistä ei osannu käyttää sitä ohjelmaa (tais olla Adobe InDesingn) mut sit lopuks osattiin jopa lisätä kuvia siihen! Kiitos Laakkonen <3 Ettänäin ylihuomenna ku alkaa syysloma ois tarkotus mennä uudestaan, eihän sitä nyt niin paljon tekemistä enään ole, ja nyt tää myös edistyy nopeammin, ku osataan käyttää le ohjelmaa ;)

hömhöm ei taida olla muuta, mut sovitaan näin, että lähettäkää mulle PALJONPALJONPALJON kysymyksiä, ni voin sit vastaa niiihin :) tai siis eihän teiän oo pakko kysyy jos ette haluu, emmänytsentää pakota, mut saisin siit vähänniinku motivaatiota kirjottamiseen :)))

c ya

ASK ASK ASK

xoxo
Elinoororoorror