Eijeijei mä  en haluu et kesäloma loppuu vielä, enhän oo ees ehtiny tehä mitään  kesäloman aikana... maannu vaan kotona ja lukenu kirjoja kirjojen perään. taino oltiinhan me siellä rodoksella ja pietarissa, ja muutettiin kahden viikon aikana, aika saavutus ;) ja kotikin myytiin rodokselta käsin :D mut en silti halu mennä kouluun se on niin masentava paikka, tai siis ei sillee, oon ihan hyvä koulus (keskiarvo 9.1) mut en silti haluu sinne. sitäpaitsi kesän aikana piti tehä kasvio (y) mut en oo edenny siinä melkein yhtään, pitäis olla 35 kasvii, ja mul on 11... eli oon saamassa n. kutosen, ja tää lasketaan sentään yheks kokeeks... ei oo kivaa, mutmut oma vika, ehkä mä huomenna onnistun lähtee kattoon, jos vaikka löytäisin harmaalepän ja joitain muuta... ja jos mun varaama kirja saniaisista ja sammalista ja jäkälistä ois tullu... en tänääkään oikein tehnyt mitään, kävin viemässä kristallikruunu laatikon muuttopalvelu niemelle takaisin ja ostamassa liimaa, että voin korjata mun aurinkolasi. en tainnu kertoo et ne meni rikki ? mais oui ne katkes keskeltä, siit linssien välistä :/ mut nyt voin korjaa ne jeejee :)) and also isukki pisti parvekkeelle koukut, ni nyt saan mun riippumaton sinne :)) elämä hymyilee, vaik en oo mitään erityisen mielenkintoista tehnytkään... ;--D kai siitä kesälomasta voi näinkin nauttia, mä en vaan oo sellanen ihminen joka rakastaa yksinäisyyttä.. tykkään enemmän olla ihmisten parissa, toisin sanoen mun kavereiden, perheen kanssa hengailu alkaa jo pitkästyttää... oispa mulla jotain mielenkiintoisia kuvia, joit vois postaa, tuskun kukaan kuitenaan haluu kattoo mun kasviokuvia tylsistä kasveista... mutmut ens viikon torstaina, vai jo tän viikon, sehän ois vaan parempi, niin kuitenki sillon torstaina -pitää ottaa sevää millon- lähen leirille, viimein ! :) sit voin lisää kuvii ainaki sielt ;) on kiva nähä kavereit ja sillee :')) een keksi enää mitään kirjotettavaa, ja oonki kirjottanu jo aika pitkään, jos tekisin kappalejakoja, tää näyttäis oikeesti pitkältä, eikä vaan tälläseltä tylsältä mötikältä, mut en nyt jaksa panostaa sellasiin asiohin..., ehkä joskus toiste

älkää pelätkö rakkaat lukijani (olettaen että niitä on) aion jatkaa mun elämän tyhjänpäiväisistä asioista kirjoittamista edelleen, vaikka kesäloma loppuukin jo parin viikon päästä. kammottavaa sanoa karu totuus ääneen... noh, koska en keksi mitään kirjottamista, ja koska sain just viestin :D ni lopetan tältä päivältä :)

see ya !

Elinor