ei voi olla totta olin tyylii jo kirjottanu koko tekstin, ku se vaan yhtäkkii katos!

no siis oon kipee, ja päätin sit tulla kirjottaa tänne, ku oo laiskistunu enkä oo pitkään aikaan jaksanu kirjotella...

eilen olin kattomassa Morsiusneidot SUOSITTELEN ♥ ! just paras. oisko jollain jotain ehdotuksii, et mitä kannattais mennä kattoon tässä syyskuun aikana? ku mulla on aika paljon noita finnkinon lippuja, ja yks menee jo tässä kuussa vanhaks, loput ens kuussa. niin että jotain?

täs nyt tuli vaan noista leffoista mieleen, että ollaan tos kaverien kaa mietitty, et millon Aamunkoi / Breaking Dawn ilmestyy leffana, ku ei oo näkyny mitää mainoksii ja sit yhtäkkii ku oon VESSASSA  ni nään mainoksen, sellasen pikkusen, joka on liimattu peiliin, että se tulee jo KAHEN KUUKAUDEN PÄÄSTÄ!!  tarkalleen ottaen 18.11.2011 !  ja misään ei oo ollu mitään. että näin.

nyt ku noista leffoista on tullu höpötettyy, ni yks juttu vielä. aika monet on varmaa lukenu Nälkäpelin. jos nyt siis oletetaan että mulla on monia lukijoita, ku oon näin laiskistunutkin... no, asiaan. siit on tulossa leffa, joka lienee maailman ensi-illassa maaliskuussa. can't wait vaik se varmaa onki hiree, ku pikkulapset vaa tappaa toisiaan ja sillee...

ja loppuun vielä kysymys. oisko kellään ehdottaa mitään hyviä kirjoja. nyt luen Seita Parkkolan Usvaa  ja se ei kyl oo hirveen hyvä....

ei mul muuta seee ya!

xoxo

Elinor ♥