kuten sanoin, en kuitenkaan jaksa lähteä mihinkään :( sain juuri puettua päälleni, ja nyt olen taas koneella -.- miks mä en vaan osaa lähtee mihinkään ?  mul on niin tylsää, ollu koko kesäloman, siitä asti kun tulin kotiin rodokselta, postaan sieltäkin kuvia, kun ehdin, tai kyllähäm mä tässä ehtisin, mut en löydä kameran piuhaa mistään, enkä voi käyttää muistikortin lukijaa, koska olympyksen (vai  mikä onkaan) kameroissa on joku erilainen muistikortti, niin se e käy ;( hm.. mitäs tässä tekis ? on vähän tylsäääää.... oikeesti mun elämä ois helpompaa jos joku mun kavereista haluis hengailla mun kaa, mut miks nyt mun kaa, nehän voi hengailla yhessä ilman muakin, kai se nyt on paljon kivempaa, ne oli korkeasaaressakin ilamn mua, mäkin kyllä olin siellä, mut med min mamma och min lilla syster ja viel mun mummoki oi pakko kutsuu -.- et tosi reiluu... mä oon siis jopa niin laiska, etten jaksa mennä tohon tien toiselle puolelle nurmikolle lukemaan, vaaan lojun vaan täällä sisällä, vaikka on noin ihanat ilmatkin.. (y) ei ole kivaa ei ... yyh lopetan tän ja meen lukemaan, sain Järjen  ja tunteet loppuun, ja nyt olisi siis vuorossa Vieras :) edes jotain hyvää ...

Elinor