Heimoiterve !

Olin tänään "shoppailemassa" eli käveilin ympäriinsä Tapiolassa... nojoo, ostinhan mä yhen topin, lisään sen kuvan n. 5 min päästä, ku just ny en saa sitä :/ tää kone sepaa jtn ni pitöö vaihtaa konetta... :(: voisin sitten samalla lisätä ne Pietarin ostokset, toisinsanoen kivojakuviakorviksista ;)

Ens viikolla partio-leirille :))) en menny Jamboreelle, ku seuraavan kerran se järjestetään kai Japanissa, ja pääsen viel sinnekki, ni meen mieöummin sinne oo äf cee

joo mä jaksan jankuttaa niistä norjan jutuista, mut on se kyl ihan kauheeta, ja kans, mistä niitä punkkeja on oikein tullu tänne Suomeen ? siis siitähän on uutisissa ja kaikkee, et niit punkkei on täällä tosipaljon :/ ei oo kivaa, ne on pelottavia, siis ku ne puree ja sillee u know... ni kiva sit mennä jonnekki partioleirille, mis nukutaa teltois, ja sit huomata, et onki punkki jossai oon aika varma et se pois ottaminen satttuu... jollain kokemusta ? mut onnex nukutaa täl leiril kupolis, siis sellasessa nykyaikasessa teltassa, joka on niinku kupolin mallinen. meiän lippukunnalla ei oo ku sellasii vanhoi puolijoukkue ja kymppi telttoi, ja sit kans nigereita, eli sellasii, missä nuuskamuikkunen nukkuu, ni ihanaa nukkuu sellases teltas jos on hyttysverkko jne ni ei sit tarttee pelätä punkkei ainakaa yöl :)

Juu että ei mun elämässä oo paljon ihmeellistä tapahtunu, postaan ne kuvat tuota pikaa :))

Eöinor