Mä siis kerta kaikkiaan oon ihan liian laiska :/ siis mä en oo tehny mitään, en yhtään ihmettele, et mul ei varmaa oo ytään lukijooita, jos ootte ees käyny tääl, ni ois kiva, jos kommaisitte jotain, ni tietäisin, et tääl on ollu joku... mut tänään oon aatellu ryhdistäytyä, ja mennä edes ulos, tuskin kukaan mun kaveri kuitenkaan pääsee, se yks, joka on täällä hengailee vaan maailman ärsyttävimmän ihmisen kanssa, en tajuu kuinka se sietää sitä, mä en kestäis. ja sit muut on jossain kuusessa , paitsi yks on EHKÄ kotona, en tiiä, mut niille on just tullu koira, joten tuskin sekään voi mun kanssa olla, mun elämä on yksinäistä :( joudun olee vaan mun pikkusiskon ja idin ja isän kaa (y) ja mun pikkusiskoki on melkein jokapäivä jonku sen kaverin kaa :/ elämä ei oi, o reiluu ;( jos mul ois joku kaveri ni en varmaa ois yhtää koton, mut ehk nei tykkää must, tai sit ne ei vaa oo koton, mut ei oo kivaa ;(( jos mul on lukijoita, ni ehdottakaa jotain, mitä voisin tehä, ku en kuitenkaa haluis viel mennä kattoo sitä potterii, ku en oo nähny niit muit osii, vaik oonki ne kirjat lukenu, niistäki mul kyl on vaan kome, eikä edes missään järjestyksessä :/ elämä ei hymyile... no, lopetan tän valittamaisen, ja meen pukee päälle yms. ni ehk sit jaksan vaik lähtee ees tohon niitylle lukemaan... tuskinn....

Elinor